haber
HABER ARAMA
Web Haber     haber ara
Anasayfa
Türkiye
Siyaset
Spor
Sanat
Dünya
Ekonomi
Sağlık
Yaşam
Teknoloji
Eğitim
İstanbul
Ankara
Ekonomi haberleri

İşkur ile KOSGEB Hibe Para Başvuru Şartları

İş-Kur ile KOSGEB'in yeni iş kurmak isteyen girişimcilere vereceği 27 bin TL kredi desteği için çok sayıda kişi başvurdu. Başvuru sırasında yaşanan yoğunlu

İşkur ile KOSGEB Hibe Para Başvuru Şartları

Reklamlar

KOSGEB ve İşkur’un Verdiği 27 Milyarlık Hibe Krediyi Alma Şartları nelerdir

İş Kurana 27 Bin TL
Bakan Ergün’ün verdiği bilgilere göre girişimcilik destek programı kapsamında ilk defa işyeri açacak 400 kişiye 27’şer bin lira hibe desteği sağlanacak. Söz konusu 27 bin liranın 5 bin lirası işletmenin kuruluşu sırasında verilecek. 10 bin lira kuruluş döneminde makine teçhizat ve ofis donanımı için aktarılacak. Geri kalan 12 bin lira da işletme giderlerine destek olmak amacıyla her ay biner lira şeklinde ödenecek. Ancak bu destekleri alabilmek için kurulacak işletme birinci veya ikinci teşvik bölgesindeyse toplam giderin yüzde 40’ının; üçüncü veya dördüncü bölgesindeyse yüzde 30’unun girişimci tarafından karşılanması gerekiyor. Kadın veya engelli girişimciler ise bölgeye göre yüzde 30 ve yüzde 20 katkıyla söz konusu 27 bin lira destekten yararlanarak işletmelerini açabilecekler.

Küçük ve Orta Ölçekli İşletmeleri Geliştirme ve Destekleme İdaresi Başkanlığı (KOSGEB) ve Türkiye İş ve İşçi Bulma Kurumunun (İŞKUR), ortaklaşa düzenledikleri Girişimcilik Proje Destek Programı kapsamında, iş kurmak isteyen girişimcilere 27 bin lira hibe verilecek.

Eğitim Almayana Yok
Söz konusu girişimcilik hibesi için KOSGEB tarafından düzenlenen eğitimleri tamamlamış ya daİŞGEM girişimcisi olma şartı aranacak. KOSGEB bu amaçla en az 60 saatlik eğitim ve atölye çalışmasından oluşan bir eğitim düzenliyor. İcretsiz verilen bu kurslarda girişimcilik özellikleri sınanıyor, iş fikri egzersizleri yapılıyor ve iş planları hazırlanıyor. Ayrıca İŞKUR, meslek kuruluşları ve belediyeler tarafından düzenlenen kursları bitirenler de bu hibelerden yararlanacak. Kurslar gençler, kadınlar ve dezavantajlı gruplar için düzenleniyor.

Fikri Olana 200 Bin Lira
2010 KOBİ destek paketi kapsamında Ar-ge, inovasyon ve endüstriyel uygulama destek paketi de yeni fikri olan işletmelere ek finansman sağlayacak. Bu kapsamda KOBİ’lere 12 bin liradan 200 bin liraya kadar destek verilecek. Bu pakette kira desteği, makine-teçhizat, başlangıç sermayesi gibi destekler yer alacak. 100 bin liraya kadar olan destekler geri ödemesiz olacak. Tüm bölgeler için bu paketten yararlanan KOBi’ler, desteğin yüzde 75’ini hibe olarak alırken; yüzde 25’ini ise kendileri karşılayacak


Girişimciler, işlerini kurduktan sonra 1 yıl sonra, 2 yılı ödemesiz olmak üzere 36 ay vade ile faizsiz 70 bin lira kredi de kullanabilecek.

15 Haziran tarih ve 27612 sayılı Resmi Gazete'de yayımlanarak yürürlüğe giren KOSGEB Destek Programları Yönetmeliğine dayanılarak hazırlanan programın amacı, ekonomik kalkınma ve istihdam sorunlarının çözümünün temel faktörü olan girişimciliğin desteklenmesi, yaygınlaştırılması ve başarılı işletmelerin kurulmasını sağlamak.

Küçük ve orta ölçekli işletmelere, girişimcilere ve işletici kuruluşlara yönelik olarak KOSGEB tarafından uygulanacak Girişimcilik Destek Programına ilişkin esasları kapsayan program, Uygulamalı Girişimcilik Eğitimi, Yeni Girişimci Desteği ve İŞGEM Desteği olmak üzere üç alt programdan oluşuyor.

İşkur ile KOSGEB google ara


İşkur ile KOSGEB google haber ara

13 Ocak 2011 14:42 Tarihli haber

facebook Twitter Bookmark digg it digg it Google kaydet! stumbleupon DMCA.com
 Yukarı Çık
Baslik:
Metin: /500


60 Yorum ___________________________________________________________________
nasıl faydalanabiliriz.

Merhabalar, eşim tatlı imalathanesi kuruyor ve maliyeye kayıt oldu, ruhsata müracaat etti ruhsat henüz çıkmadı, biz kadın girişimci fonundan veya nasıl bir kredilendirmeden faydalanabiliriz. İlginiz için şimdiden teşekkür ederim.
05 Eylül 2012 20:09 | Yukarı Çık
arDeth

Ben başladım işyerimibizat kendim kayıtlandım ama işkurdan diil koskepten 30 bin tl verdim yorumlarınızı çok yersiz buldum... bana koskep 30 binn tl verdi hibe güzellik salonu açtım bence şansınızı deneyin mantıklı kounşmalar yapın siz burda bukadar mantıksız konuşuyorsunuz kimbilir orada neler dey ip kaybediyorsunuz: )))
30 Agustos 2012 20:15 | Yukarı Çık
sacmalık

zaten cebimde para olsa devletten niye alıyım anladığım kadarıyla dio ki sen dükkan bul kira depozito vs masraflar 3 bin masa sandalye raf 7 bin bide kdv de bana ait 30binların 18 5 bin bu iş cebinde 15 binlirası olana bide exper kabul ederse etmezse destekde yok kredide yok
10 Temmuz 2012 12:51 | Yukarı Çık
guzel bir proje

burada bir aldatmaca yok ki, hukumet bir proje aciklamis ve ben falanca sartlarda olmak uzere boyle bir kredi veriyorum demis, bu birisinin isine gelmedi diye aldatmaca mi oluyor adi, isine gelen yuzlerce de insan var neticede. ne yani hukumet sorgusuz sualsin her basvurana al kerdesim 27bin tl elinde mi diyecekti?
08 Nisan 2012 05:22 | Yukarı Çık
umut

iş kur yöneticileri ve degerli sayın bakanıma sesleniorum yaptırımda oldugnuzz iş kur projesini gönülden desteklior ve halkımızın önüne bir ısık sacmaya calıştgınız için ve bu projenin mimarı kim ise gönülden tesekkür ederim cünkü benimde hayalimde bir iş kurmak var ya içimde saygılarımla ufuk karaca
22 Subat 2012 22:43 | Yukarı Çık
Gıda Sektörü

Sen Faydalanamzsın dostum Daha once işletme yapmayanlara verıyorlar . Olaki işletmeyı baskası yapcak 27 Bın lazım onuda alamzsın Eger dayın yoksaa Yanı fasa fıso bu haber sana bana yanı bız garıbanları heycanlandırma haberı buu bız avucmuzu yalayalım
16 Subat 2012 13:43 | Yukarı Çık
Gıda sektörü

merhaba,daha önce 7 yıl süre ile yapmış olduğum restaurant işletmeciliğine tekrar başlamak istıyorum.elimde,dükkanı kurmak adına önemli malzemelrımde mevcut fakat şuan şirketımı dukkanımı kapamış durumdayım.olumlu olumsuz geri dönerseniz sevınırım saygılarımla tuncay ekiz.
15 Subat 2012 02:53 | Yukarı Çık
yeni işyeri

yeni bir işyeri açtım bir işyri daha açmak istiyorum. Desteklerinizi bekliyorum.
12 Subat 2012 18:41 | Yukarı Çık
kitap cafe

kurmak istiyorum 27 bin hibe paradan yararlanmak istiyorumtşk
06 Subat 2012 20:37 | Yukarı Çık
İŞŞİZİM

EKMEK YAPMAKTAN ANLIYORUM EKMEK FIRINI AÇMAK İSTİYORUM BENDE YARARLANMAK İSTİYORUM ÖZKAN YAVAŞ TEL
09 Ocak 2012 23:45 | Yukarı Çık
27 bin hibe paradan yararlanmak iştiyorum

adanada bayan kuaförüyüm ben bu hibe paradan yararlanmak şltiyorum iş yeri açmak iştiyorum tşk 0541 899 29 06
02 Ocak 2012 18:10 | Yukarı Çık
ticaret

diyarbakır da yaşıyorum ticaret konusunda kendime güveniyorum yapa bileceyime de inanı yorum eyer ki elimden tutulursa yapabileceklerim sizlerin de şaşıracağınıza iananıyorum şuyle dilelim 3 katlı biryer düşünün içinde almak istediyiniz herşey var başka bir yere gitmenize gerek yok ki olursa ileride başka hedeflerim olacaktır inşallah benim le iletişime geçersiniz şimdiden ilginize teşekür...
24 Aralik 2011 17:13 | Yukarı Çık
iş kredisi almak istiyorum

27 yaşındayım işsizim iş kurmak istiyorum ama imkanım yok bana yardımcı olurmusunuz ilginize teşekkürler
16 Aralik 2011 21:53 | Yukarı Çık
ihtiyacı olana yine yok

arkadaşlar şöyle bir araştırdım cebinde paran varsa alırsın imkanı olmayana yine bişey yok adına hiğbe ama şartlar imkanı olmayana yine bişey yok AKSARAYLI
12 Aralik 2011 16:25 | Yukarı Çık
27 bın hıbe almak ıstıyorm

mersınden sınav tarıhlerını ogrenmek ıstıyorum lutfen. bayan kuaforuyum iş yerı açmak ıstıyorum tşk.
01 Aralik 2011 12:59 | Yukarı Çık
iş kurma kredisi

işkurdan ve çıraklık eğitimden belgeliyim kendi iş yerimi kurmak istiyorum.tel:05558472220
18 Kasim 2011 16:01 | Yukarı Çık
kredi hakkında;

ben tavuk çiftliği açmak istiyorum, sınavlara katılmak için bilginize arz ederim.
15 Kasim 2011 22:44 | Yukarı Çık
boş duygu sömürüsü yapmayın diyen kardeş

hiç para vermese bu giderlere katlanarak iş yeri açmak mı daha iyi,boş boş konuşma ya...
04 Kasim 2011 12:52 | Yukarı Çık
bende

bende iş yeri açmak iştiyorum tekstil üstüne bana yardımcı olurmusunuz bayanım ve şu an işsizim kendi işim kurmak istiyorum şimdiden tşkler bana ulaşa bileceginiz
26 Ekim 2011 22:58 | Yukarı Çık
iş imkanı kurun sayın tayıp amcaaa

tayip amca senden yardım ısdıyoruzz ne olur bıze iş imkanı acın ne olurrr :((((
26 Haziran 2011 20:34 | Yukarı Çık
boş duygu somurusu yapmayın

bosuna nıye kendınızı yoruyorsunuz 1.herkese verılmıyo 2. ılk cebınızden yuzde 40 la acıyorsunuz bır yer hersey belgelı ruhsattı bagkurdu sonra verırseler garantısı yok alırsınız devlet uyanık zaten vergıydı esnaftı muhasabecı bagkur paranın sadece 1 yılda gıttı10000 nı devletın uyguladıgı sıstem bence ımf nın yıllardır bıze uyguladıgınla aynı hıc gırmeyın derım paranız yoksa sızden alıp memurlarına rahat hayat yasatcaklar
23 Nisan 2011 01:22 | Yukarı Çık
yapı market

mrhb ben sercan 15 yıldır inşaat elektrik tesisatı üzerine çalışıyorum kendi işyerimi kurmak daha profosyenel çalışmak istiyorum
21 Nisan 2011 20:32 | Yukarı Çık
restorant

mrhb ben mesut bır restorant acmayı dusunuyorum ıskura basvurmustum bunun ıcın yarın mulakata cagırdılar. orada ne yapmam lazım bu konuda bılgısı olan varmı .
20 Nisan 2011 11:09 | Yukarı Çık
kafe

kafemde sevdiğim işi yapmak istiyorum
19 Nisan 2011 19:42 | Yukarı Çık
Annemin Tarhanası

15 yıldır hayalini kuruyorum koskeb destegiyle hayallerime kavuşacagım günü iple çekiyorum inşallah egitime çagırırlar.
11 Nisan 2011 00:00 | Yukarı Çık
ulaşım

bu kredi için nereye nasıl başvurulurr bilgisi olan varsa bana ulaşabilirler mi ?
07 Nisan 2011 10:43 | Yukarı Çık
hanımeli kafe

ev yemekleri ,yöresel ev yemekleri yapıp işletebileceğim bir kafe açmak istiyorum bunun için gerekli resmi işlemler nedir ? ayrıca kosgep bana kredi verirmi ,kredininin şartları nelerdir.başvuru tarihi ne zaman .kadın girişimciye ne ölçüde destek olunuyor...
04 Nisan 2011 10:21 | Yukarı Çık
hayvancılık yapmak ıstıyorum

hıç bır gelırm yok on yıldır işzızm dayanacak bır yerım yok yardımcı olursanız mutlu olurm
31 Mart 2011 19:54 | Yukarı Çık
ne zaman

ev hanımıyım başvurular ne zaman ve internet sitesinden duyuracak mısınız
16 Mart 2011 21:11 | Yukarı Çık
yorumuma cevab

bir soru sormuştum yanıtı gelmedi
09 Mart 2011 09:10 | Yukarı Çık
işyeri maddi desdekgi

eski hükümlüyüm kendi imkanlarımla işyeri açtım maddi imkanım iyi olmadıgından dolayı işletemiyorum kosgep den nasıl hibe yardımı alabilirim
09 Mart 2011 08:24 | Yukarı Çık
Bizde istiyoruz

pimapen atölyesi açmak istiyorum çünkü çoktandır aklımda ve çevremdeki halkın bunada oldukça ihtiyacı var.
07 Mart 2011 13:53 | Yukarı Çık
^^

Başvuru şartları dininiz bütünmü. Bütünse ne kadar. 400 kişiye bole dagıtılacak para siz de verginizi odeyin. Odemeyenler affidelecek ama siz odemezseniz yanarsınız. Odeyenlerinin parası odemeyenlerde. Adil Düzene devam.
25 Subat 2011 20:16 | Yukarı Çık
iş yeri kurma

skm iyi günler iş makinaları yedek parça satan bir firma kursak bu veriler kredi olurmu yine arif doğan
24 Subat 2011 17:27 | Yukarı Çık
Gıda işletmeciligi

selam ismim selahaddin ben emekliyim mini market kurcam için kosgep projesinden faydalana bilirmiyim?
22 Subat 2011 21:07 | Yukarı Çık
GIDA İŞLETMECİLİĞİ

selam ismim tuncay ben gıda işletciliği için kosgep projesinden faydalanmak istiyorum saygılarımı sunarım
20 Subat 2011 22:46 | Yukarı Çık
Hayvancılık

Selam ben ayağımdan özürlüyüm küçükbaş hayvancılık ve besicilik yapmak istiyorum. Projeden bende faydalanabilirmiyim?
15 Subat 2011 18:10 | Yukarı Çık
AKARYAKIT

SLM BEN AKARYAKIT SATMAK İSTİYORUM AMA BUNU BUNUN İÇİN SERMAYE LAZIM BUNDAN BENDE YARARLANABİLİRMİYİM
13 Subat 2011 18:15 | Yukarı Çık
YAPI DEKORASYON ÜZERE İŞ YERİ İÇİN

Adım erdem 4 kardeşiz 15 yıldır bu işi yapıyoruz bu güne kadar başkalarının işinde çalıştık artık kendi işyerımizi kurmak daha kaliteli ve büyük işler yapmak istiyoruz.TŞK.
12 Subat 2011 23:55 | Yukarı Çık
moda evi

bayan giyim ve dikim yeri açmak istiyorum.
12 Subat 2011 00:39 | Yukarı Çık
İŞ YERİ AMAK İÇİN