haber
HABER ARAMA
Web Haber     haber ara
Anasayfa
Türkiye
Siyaset
Spor
Teknoloji
Dünya
Ekonomi
Sağlık
Yaşam
Sanat
Eğitim
Ekonomi haberleri

2010 KEY Ödemeleri Sorgulama TC Kimlik NO Sorgula

KEY Ödemeleri Sorgulama Ekranı Yeni Listesi için TIKLAYIN..
Key ödemeleri listesi bugün itibari ile açıklandı. Key ödemeleri, key listeleri, key parası

21 Mart 2010 14:18
2010 KEY Ödemeleri Sorgulama TC Kimlik NO Sorgula

Reklamlar

Konut Edindirme Yardımı (KEY) ödemeleri Ziraat Bankası aracılığıyla 22 Mart-2 Nisan 2010 tarihleri arasında yapılacak.

3. KEY Ödemeleri ne zaman yapılacak?


Üçüncü KEY ödemeleri gün sayıyor. Daha önce, temmuz ayı sonunda yapılması planlanan üçüncü KEY ödemesi, bazı kamu kurumlarının hak sahiplerine ilişkin bilgileri posta aracılığıyla göndermesi nedeniyle ağustos ayına kaldı. Üçüncü KEY ödemelerinden yararlanacak kişilerin listelerinin teslim edilmesi de bu nedenle gecikti. Ancak postayla gelen evrakların kontrol edilmesi işlemi de tamamlandı. Tasfiye Halindeki Emlak Bankası, üçüncü KEY ödemesinden yararlanacak kişilerin isimlerini ve alacakları tutarları ödemeyi gerçekleştirecek olan Emlak Gayrimenkul'e teslim etti.

KEY Ödemeleri Haberleri


1.5 MİLYON PERSONELE EK ÖDEME ÇALIŞMASI YAPILIYOR


Başbakan Yardımcısı Cemil Çiçek, ek ödeme alamayan personele ilişkin çalışmanın yapıldığını açıkladı. Çiçek, TBMM Plan ve Bütçe Komisyonu'nda Afet İşleri Yasasının görüşülmesi sırasında, bir milyon 300 bin personeli ilgilendiren düzenlemenin TBMM tatile girmeden yapılacağını söyledi. Çiçek, şöyle dedi: "Ek ödeme alamayan 1 milyon 300 bin personelle ilgili düzenleme yapıyoruz. Bunu Meclis tatile girmeden yapmayı düşünüyoruz. 100-200 TL fark var diye çalışanlar oraya geçmek istiyor, hepimizi meşgul ediyor."

KEY ödemeleri 8 Aralık 2009 tarihli 5939 sayılı Kanun ve ilgili Yönetmelik gereğince Ziraat Bankası kanalıyla 22 Mart-2 Nisan 2010 tarihleri arasında yapılacak. Ödemelerde T.C. kimlik numarasının ibrazı zorunlu olacak.

Türkiye'de, Konut Edindirme Yardımı (KEY) hak sahipleri listesi bugünkü Resmi Gazete'nin mükerrer sayısında yayımlandı.

Key ödemeleri 5939 Sayılı Konut Edindirme Yardımı Hak Sahiplerine Ödeme Yapılmasına Dair Kanunda Değişiklik Yapılmasına İlişkin Kanun Ve 7/1/2010 tarihli ve 27455 sayılı Resmi Gazete'de Yayımlanan Konut Edindirme Yardımı Hak Sahiplerine Ödeme Yapılmasına Dair Yönetmelikte Değişiklik Yapılmasına İlişkin Yönetmelik'' esasına göre tespit edildi.

ÜÇÜNCÜ KEY ÖDEMELERİ NE ZAMAN YAPILACAK


Key sorgulaması sonucunda, key ödeme listelerinde isimleri bulunan hak sahipleri, key ödemelerini Ziraat Bankası aracılığı ile alabilecekler. 5939 sayılı Kanun ve ilgili Yönetmelik gereğince key ödemeleri 22 Mart-2 Nisan 2010 tarihleri arasında Ziraat Bankası aracılığı ile yapılacak.

Key ödemesine hak kazananlar, eğer kendilerine ait Ziraat Bankası bankamatik kartı varsa, key paralarını ATM aracılığı ile de alabilecekler.

KEY ÖDEME TARİHLERİ


Key ödemeleri sorgulaması ve listelerde isimlerinin çıkanların key ödemeleri TC Kimlik No son 2 hanesine göre yapılacak. Kimlik numaralarını kontrol eden key sahipleri, verilen tarihlerde Ziraat Bankasına müracaat ederek paralarını alabilecekler. TC Kimlik Numaraları'na göre ödeme tarihleri ise şöyle;

6 Eylül'den sonraki günlerde bu sıralamaya bakılmaksızın key ödemesi yapılacak. Ödemeler, bir önceki KEY ödeme dönemi tutarlarının üstüne yüzde 10 zam eklenerek yapılacak. KEY ödemeleri payları tam yatırılmış bir hak sahibi, 1500 liranın üstünde bir para alacak.

KİMLİK NUMARASININ SON 2 HANESİNE GÖRE ÖDEMELER

00, 02, 04, 06, 08, 10 olanlar: 23 Ağustos Pazartesi
12, 14, 16, 18, 20, 22 olanlar: 24 Ağustos Salı
24, 26, 28, 30, 32, 34 olanlar: 25 Ağustos Çarşamba
36, 38, 40, 42, 44, 46 olanlar: 26 Ağustos Perşembe
48, 50, 52, 54, 56, 58 olanlar: 27 Ağustos Cuma
60, 62, 64, 66, 68 olanlar: 31 Ağustos Salı
70, 72, 74, 76, 78 olanlar: 1 Eylü Çarşamba
80, 82, 84, 86, 88 olanlar: 2 Eylül Perşembe
90, 92, 94, 96, 98 olanlar: 3 Eylül Cuma

Key ÖDEMELERİ 2 HAFTA SÜRECEK



KEY ödemeleri 23 Ağustos tarihi başlayacak 3 Eylül tarihi sona erecek. 1.5 milyondan fazla hak sahibini ilgilendiren key ödemeleri, böylelikle 2 haftalık bir süreçte hak sahiplerine almış olacak. Hak sahipleri, kimlik numaralarının son iki hanesine göre belirlenen günlerde paralarını alabilecek.

Key ödemeleri KEY listesi sorgulama için altdaki kutuyu dolurunuz. Sonuçlar 23 ağustos günü açıklanacak:


facebook Twitter Bookmark digg it digg it Google kaydet!
 Yukarı Çık
Baslik:
Metin: /500


1354 Yorum ___________________________________________________________________
ben

sordulama
17 Aralik 2010 09:02 | Yukarı Çık
key

key ödeme
14 Aralik 2010 23:04 | Yukarı Çık
Uday

Ben omer bedrettın gm
12 Aralik 2010 21:07 | Yukarı Çık
çürük key

T.S.K. Personelinin KEY alacakları hakkında sorun yaşadığı yapılan yorumlardan açıkca görülüyor.Müracat edenlere 'Geçmiş Kesinti Bodrolarınızı getirmezseniz işlem yapamayız'denilmiştir.Kurumun muhafaza edemediği bodroları personelden istemektedirler.Özlük hakları ile ilgili belgelerin kaç yıl saklanması gerektiğini Bütün Devlet yöneticileri biliyor.Mağdur edilenlerin hak aramalarının önü açılmalıdır.
06 Aralik 2010 09:00 | Yukarı Çık
key parasi alamiyorun neden

1987.den 2010 kadar çalişiyorum key parasi alamiyoru neden
30 Kasim 2010 19:35 | Yukarı Çık
key parası alamıyorum neden?

1941'den 1994'e kadar çalıştım 2defada başvuru yapmama ramen key paramı alamadım.
25 Kasim 2010 17:58 | Yukarı Çık
KEY ÖD.

tasavvuf teşfik fonuyla KEY ÖDEMELERİ aynı şey mi??
19 Kasim 2010 19:16 | Yukarı Çık
KEY ÖDEMELERİ

32 YIL KESİNTİSİZ ÇALIŞTIĞIM HALDE HALEN KEY ÖDEMELERİMİ TAM ALAMADIM.YOKSA YİRMİ YIL ÇALIŞANLAR BENDEN ÇOK MU ÇALIŞMIŞ OLUYORLAR. BU İŞLERLE UĞRAŞANLAR [GENELDE MİLLİ EĞİMDE ]OLANLA BU KADAR VURDUM DUYMAZ MIDIR...
18 Kasim 2010 18:00 | Yukarı Çık
key

buisi yapanlar ya cokacemmi ya da key hak saipleri ile fare kedi oyunu oynuyorlar
18 Kasim 2010 07:33 | Yukarı Çık
ödemelkey ödemesi ne zamn

23 agustos 2011 demi açılacak ödemeler
17 Kasim 2010 10:09 | Yukarı Çık
key ödemesi

ziraat bankasına gittim.key.ödememi.türk telekomun.aldıgı.söylendi bilgilendirmenizi rica ediyorum bu ne ayak benim key alacagımı türk telekom neden aldı
16 Kasim 2010 16:14 | Yukarı Çık
verilmeyen paralar nerede

04.11.1991 yılından 2005 yılına kadar 657 ye tabi olarak çalıştım.270 tl keyim çıkıyor.beraber çalıştığım arkadaşlar daha fazla aldılar.benimde sorunum herkesle aynı,verilmeyen paralar nerede.....
16 Kasim 2010 12:22 | Yukarı Çık
key ödemeleri

bu yapılan haksızlıkır. lütfen rica ediyorum tekrar gözden geçirilmesini benim almam gerekiyordu....
16 Kasim 2010 10:41 | Yukarı Çık
key kesintim

ben 102tl. aldım başkada alamadım. Şuan için başka alacağım varmı ?
15 Kasim 2010 18:19 | Yukarı Çık
mücahit yapıcı

key ödemeleri alamıyorum listede ismimiz çıkmıyor
15 Kasim 2010 13:33 | Yukarı Çık
key param cok eksik verildi

1992 den bericalışıyorum elime gecen keyparası150 ytl
15 Kasim 2010 11:57 | Yukarı Çık
key ödemesi hakkında

ben 1979 yılından 1999 yılına kadar memur olarak calıştığım halde ağustos ayında sadece 188 tl. aldım. geri kalan paramı nezaman alabilirim. kemal kurt
15 Kasim 2010 11:28 | Yukarı Çık
key kesintimi alamıyorum 1990dan beridir çalışıyor.

ben..........melahat ildirim
13 Kasim 2010 22:31 | Yukarı Çık
key sorgulama

kasım 2010
13 Kasim 2010 15:16 | Yukarı Çık
babamın key paralarını neden bize ödeme yapmıyorla.

key parasını almamız için yasal mirascısı olarak vekalet vermemiz mümkün olamıyorsa sizde her mirascıya bölüştürerek vermeniz gerekmiyormu bunun için bizleri neden madur ediyorsunuz bana bilgi verirseniz sevinirim FATMA SEVİLMİŞ
12 Kasim 2010 23:19 | Yukarı Çık
key ödemesi

ilk olarak 1979 yılında öğretmen olarak göreve başladım 2008 yılında emekli oldum her seferinde dilekçe vermeme rağmen paramın tamamını alamadım eksik kalan paramı alabilmem için yardımcı olabilirmisiniz
12 Kasim 2010 22:44 | Yukarı Çık
key ödemeleri

key ödemem varmı varsa ne kadar nurittin kaçmaz
12 Kasim 2010 14:24 | Yukarı Çık
key ödemem varmı ne kadar

ibrahim kandırmaz.
12 Kasim 2010 11:43 | Yukarı Çık
keyödemesi

254304 key ödemesi bana çok eksik geldi iki kez tekrar baş vurdm hala sonuç yok yardımcı olurmusunuz
12 Kasim 2010 11:27 | Yukarı Çık
YETİM VE DUL KEY HAKKI

60547 TC NOLU VEFAT EDEN EŞEİMİN KEYİNİ ALAMİYORUM.LÜTFEN YARDIMCI OLUN BU BAYRAMDA BİZLERİ SEVİNDİRİN.
12 Kasim 2010 08:53 | Yukarı Çık
ilgili dikkatine

itirazınızı resmi yoldan yapın kurum memurları yanlış veya hiç bilgi vermiyorlar amirlerine ulaşarak bilgilenin yoksa onlar hk adli işleme başvurun
11 Kasim 2010 23:22 | Yukarı Çık
sayfanız açılmıyor

sayfanız açılmıyor neden?
11 Kasim 2010 21:14 | Yukarı Çık
alamadıgımız key

bende hiç bir şekilde key almadım bu nasıl sacma sapan bir iştir anlayamıyoruz yani nasıl olacaksa artık inş.alırız
11 Kasim 2010 21:07 | Yukarı Çık
yoksul

sorumlular sayesinde hiçbir bilgiye ulaşamıyoruz.bumudur yani
11 Kasim 2010 19:29 | Yukarı Çık
key ödemeleri

ben cemal coşar sadece 65 tl aldım key ödemesi olarak benimle beraber çalışan arkadaşlarım 1200 tl civarında para aldılar ama defalarca dilekçe yazdım ama cevabı bile gelmedi ben hakkım olan parayı istiyorum. ne yapayım daha başka
11 Kasim 2010 18:56 | Yukarı Çık
LİSTE

HİÇ ÖNEME ALMADIN LİSTE SOGULANMIYOR.
11 Kasim 2010 16:38 | Yukarı Çık
key ödemeleri

key ödemelerimi neden sorgulayamıyorum.
11 Kasim 2010 13:51 | Yukarı Çık
Key ödememi tam aladım.

Benimle birlikte çalışanlar benden 400.TL. fazla aldı. Dilekçe vermekten usandım.
11 Kasim 2010 10:28 | Yukarı Çık
key ödemeleri

asker emeklisiyim 1999 yılında emekli oldum key ödemesi hiç alamadım benim birliklerimin hepisi law oldu kimden hesap soracağım 57052 tc nr arkadaşlarımında sordum alan çok az ama diğer kurumlarda böyle değil alan çoğunlukta ????
11 Kasim 2010 10:20 | Yukarı Çık
key ödemeleri

emekli astsubayım key ödemesi hiç alamadım benim birliklerimin hepisi law oldu kimden hesap soracağım 57052 tc nom
11 Kasim 2010 09:55 | Yukarı Çık
key param

key paramı neden sorgulayamıyorum bu paraya benim çok ihtiyacım var almam lazım
11 Kasim 2010 09:22 | Yukarı Çık
key ödemesi

ben tc kimlik numarımı yazdım fakat sonuç gelmiyor.yardımcı olur musunuz ?
11 Kasim 2010 08:13 | Yukarı Çık
key ödemesi

ben key ödemesini eksik aldım ve çıkmıyor ne yapmam gerekiyor 555972 tarafıma bildirilmesini rica ederim.
10 Kasim 2010 21:51 | Yukarı Çık
key ödemesi

Kurumum aynı olmasına rağmen bir türlü key alamadım. Sorun nerde onu hiç anlamadım.Böyle bir rezillik olmaz.Herkes suçu birbirine atmaktadır.Hakkımız olan parayı alamıyoruz.Yeter artık buna başka bir çare yolu bulsunlar.
10 Kasim 2010 21:36 | Yukarı Çık
key ödemesi

ben key ödemesini eksik aldım.kalan paramın olupolmadıgını öğrenmek istiyorum 56326137104 nolu kimlikle duyuruyorum .tarafımabildirilmesini rica ederim.
10 Kasim 2010 20:42 | Yukarı Çık
bu nasıl key ödemesi

ZAMANINDA ÖDENMEYEN KEY ÖDEMELE4Rİ İÇİN SANKİ GÜVENLİK SORUŞTURMASI YAPILIYOR ŞİMDİYE KADAR ÇIKMADI ÖBÜÜR DÜNYADA İSMİMİZ ÇIKARhaksızlıklar uzayıp gidiyor ben vaz geçtim mevcut hükümet seçim harcaması yapar
10 Kasim 2010 20:17 | Yukarı Çık
key

benim tam yattı ama ben 730 tl aldım
10 Kasim 2010 20:11 | Yukarı Çık
36694

keyim varmı
10 Kasim 2010 20:07 | Yukarı Çık
key

500
10 Kasim 2010 19:43 | Yukarı Çık
key

Ya arkadasLar ListeLer acıLıyomu soqruLuyos acıLmıyo sızde acıLıyomu ?
10 Kasim 2010 18:44 | Yukarı Çık
key

neden sorgula diyince sorun cikarıyo bu prokram
10 Kasim 2010 18:28 | Yukarı Çık
polimer

yayaşaşa polimer çok yaşa,,,,,
10 Kasim 2010 10:58 | Yukarı Çık
KEY ÖDEMESİ

Adım Abdulbaki Gülçin Bursa/Orhangazi de Türk Telekomdan 2002 de emekli, oldum ben bu key denen sadakadan hiç bir şey anlamadım, anlayan varsa banada izah etsin. Key ödemelerini hesaplayan güzel kardeşlerim, aynı statüde çalışan, aynı maaşı alan aynı gün aynı saat'e emekli olanın birine verdiğiniz kadar verip ceplerini dolduruyorsunuz, öbürünede zırnık koklatmayıp kedilerin balıkçıların peşinde gezdiği gibi,banka önlerinde gezdirip ellerinde bankamatik kartları, yada sabahın 5'şinde kuyruğa sokturup medine dilencileri gibi sefilleştiriyorsunuz. ya hiç kimseye vermeyiniz, yada birine verip ötekine vermemezlik yapmayınız. Sayın yetkililer lütfen bu soruma cevap veriniz, ben 1000 Tl.alırken yanımda çalışan işçi arkadaşım sadece 350 Tl.alıyordu şimdi işçi arkadaşlarım 1400- 1500 TL aldı benimle aynı işi yapan arkadaşım cebini doldurdu, bana ise sadece 12 TL(oniki)TL verdiniz. Kul hakk'ı afedilmez. lütfen beni ve benim gibi key mağdurlarını dahada mağdur etmeyiniz, zaten yuvarlanıyoruz bari süründürmeyiniz. (yayımcı arkadaş lütfen yazdıklarımı aynen yayınlayınız) Sevgiyle kalınız, saygılarımla.
10 Kasim 2010 00:33 | Yukarı Çık
keeeeeeeyyyyyyyyyyy

param nerde
10 Kasim 2010 00:16 | Yukarı Çık
key ödemesi

168628 key ödemesi varmı
09 Kasim 2010 23:49 | Yukarı Çık
key

1985 senesindebile emekliolanlar ödeme almışlar kimisi ikisefer ödeme almış bizlerise başlayışından sonuna kadar işyerindeydik benden 3 yılsonra girenlerbile tam key ödemesi aldılar benise cüzibirkeyödemesiyle gönderildim şimdi sayfam açılıyor kalanyok gözüküyor
09 Kasim 2010 23:32 | Yukarı Çık
514212

KEYÇIKMIYOR
09 Kasim 2010 22:24 | Yukarı Çık
KEY

key ödemem niçin çkmıyor
09 Kasim 2010 21:03 | Yukarı Çık
173470

key ödemeleri
09 Kasim 2010 19:39 | Yukarı Çık
key

ya yatırılıp yatırılmadığını nerden anlıyoruz.!! ben bu tür konuları pek bilmem de yardım ederseniz :)
09 Kasim 2010 18:15 | Yukarı Çık
key ödemeleri

benim key ödemem niçin çıkmıyor
09 Kasim 2010 12:25 | Yukarı Çık
key ödemeleri

benim key ödemem niçin çıkmıyor
09 Kasim 2010 12:24 | Yukarı Çık
key ödemesi

keyler ne zaman ödenecek,
07 Kasim 2010 20:38 | Yukarı Çık
key ödemesi

son rakamı 82 olan t.c numarama hiç bir ödeme yapılmamıştır.lütfen tekrargözden gözden geçirilip ödeme yapılmasını bekliyoruz
07 Kasim 2010 15:39 | Yukarı Çık
KEY ÖDEMESİ

BEN 1994 TE BELEDYEDE İŞ BAŞI YAPTIM ÜÇ BUÇUK YIL ÇALIŞTIM MEĞERSE BELEDYE BAŞKANI ÖDEMEYİ YAPMAMIŞ KESİLDİ AMA YATIRILMAMIŞ NE YAPMAM LAZIM CEVAP İSTİYORUM
27 Ekim 2010 15:57 | Yukarı Çık
KEY ÖDEMELERİ

İSTANBUL-GÖZTEPE-ÖĞRETMEN HARUN REŞİT İLKÖĞRETİMDEKİ KEY KESİNTİLERİNİN BİLDİMİ YAPILDIĞI HALDE ALAMADIM.ALABILMEM İÇİN NE YAPMAM GEREKİYOR.
21 Ekim 2010 01:27 | Yukarı Çık
key

bunu kim nasıl açıklar bilmiyorum.devlet anlatmazsa ben anlayamam.hakkımızı alamyacaksak YOK DENİLSİN varsa da alacaksak ne zaman olacağı söylensin.bir ekmek parasına ihtiyacı olanlar var.
15 Ekim 2010 15:37 | Yukarı Çık
key ödemesi

utansınlar bu nasıl key parası çocukmu kandırıyolar 25 tl bu ne yav yuh bu devlete 96 ay pirim ödedim key e 3 defa itiraz ettim gene aynı adalet bumu kanun bunu
15 Ekim 2010 15:01 | Yukarı Çık
key parası

BANA 7 YILLIK KEY PARASI OLDUĞUNU SÖYLEMİŞLERDİ AMA SADECE 47 MİLYON YANİ 47 LİRA LÜTFEN YARDIM EDİN HESAPLAYIN TEŞEKKÜRLER
15 Ekim 2010 11:49 | Yukarı Çık
226243

key parası
14 Ekim 2010 21:56 | Yukarı Çık
226243

key parası
14 Ekim 2010 21:53 | Yukarı Çık
key

herkes aldı ben almadım ilhami
14 Ekim 2010 10:08 | Yukarı Çık
key

ben 86 dan bu yana halen aynı yerde çalışmaktayım tarafıma ödenen key parası çok az nereye baş vurmam gerekiyor
13 Ekim 2010 20:32 | Yukarı Çık
key

ben key azaldım neyapmam gerekıyor mahmut yıldırım
12 Ekim 2010 11:18 | Yukarı Çık
key

ıhtiraz benım keyım mıktara göre azpara ödendi ihtiraz ediyorum
12 Ekim 2010 09:59 | Yukarı Çık
key

key ödemesini ben almadım ne yapa bilirim
10 Ekim 2010 16:48 | Yukarı Çık
key ödemesi

1983. 2001 tarhi arasında b.paşa cezaevinde çalışıp emekli oldum.hak sahibi olduğum halde key parasi alamadım.yardım.beklerim saygıyla.tc.330354.emk.sicno.54974.hacı dursun.emk.memur
09 Ekim 2010 20:31 | Yukarı Çık
KEY ÖDEMESİ

KEY ÖDEMELERİNDE HATALI YAPILAN İŞLEMLER SONUCU MAĞDUR EDİLMEKTEYİZ. ŞÖYLEKİ Kİ; KEY KESİNTİSİ YAPILAN SÜRELER İÇERSİNDE 6 AYRI KURUMDA GÖREV YAPTIM. BU GÖREV YAPTIĞIM SÜRELER İÇERSİNDE KEY ÖDEMELERİ TAM OLARAK YATIRILMASINA KARŞILIK 2 KURUMDAN EKSİKSİZ, 2 KURMDAN ADIMA HİÇ KEY ÖDEMESİ ÇIKMADI. 2 KURMDAN DA HATALAI HESPLAMA SONUCU KEY ALACAKLARIMI EKSİK ALDIM. 2 KURUM HESAPLAMA HATASI YAPMIIŞTIR. ŞÖYLE Kİ; TL. DEN YTL'YE GEÇİŞLERDEKİ 6 SIFIR ATMA OLAYINDAN DOLAYI BİR KURMDAKİ BİRKMİŞİM 0,480 OLARAK HESPLANMASI GERKİRKEN 0,48 OLARAK YİNE BİR KURUMDA BİRİKMİŞİM 0,880 İKEN 0,88 OLARAK HESPLANMIŞ VE HATALI ŞEKİLDE TARAFIMA ÖDEME YAPILMIIŞTIR.LÜTFEN KONUYA DAHA DİKKATLİ DUYARLI OLARAK YAKLAŞILARAK MAĞDURİYETİMİN GİDERİLMESİNİ VE İŞİN İŞİ BİLEN MEMURLARA YAPTIRILMASINI ÖNEMLE İSTİRHAM EDERİM. MEHMET SUCİ EMEKLİ ŞEF
09 Ekim 2010 01:03 | Yukarı Çık
EKTİR

BURHAN YILMAZ T.C.NO:24211 EMEKLİ SANDIĞI SİCİL NO:56.835
06 Ekim 2010 14:47 | Yukarı Çık
AZ ÖNCEKİ YAZIMA EKTİR

17.08.1976 İLA 15.11.2006 TARİHLERİ ARASINDA 56.835.050 EMEKLİ SİCİL NUMARAM İLE 657 SAYILI DEVLET MEMURLARI KANUNUNA TABİ OLARAK GÖREV YAPTIM. ANCAK BUGÜNE KADAR KEY ÖDEME LİSTESİNDE ADIMA RASTLANILMAMIŞTIR. TARAFIMA NE ZAMAN KEY ÖDEMESİ YAPILACAĞINI SAYIN YETKİLİLERDEN ÖĞRENMEK İSTİYORUM. SAYGILARIMLA. T.C.NO:2421122 BURHAN YILMAZ (TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ'NDE EMEKLİYE AYRILDIM)
06 Ekim 2010 14:06 | Yukarı Çık
KEY ALAMADIM

17.08.1976 TARİNDEN İTİBAREN 657 SAYILI DEVLET MEMURLARI KANUNUNA TABİ OLARAK GÖREV YAPMAKTA İKEN 15.11.2006 TARİHİNDE EMEKLİYE AYRILDIM. ANCAK BUGÜNE KADAR KEY ÖDEMELERİ LİSTELERİNDE ADIMA RASTLANILMADI. EMEKLİYE AYRILMIŞ OLMUŞ BULUNDUĞUM TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜNE YAZILI TALEPTE BULUNDUĞUM HALDE BUGÜNE KADAR BİR SONUÇ ALAMADIM. KEY ÖDEMESİ TARAFIMA NEZAMAN YAPILACAĞINI ÖĞRENMEK İSTİYORUM, YETKİLİLERDEN
06 Ekim 2010 13:45 | Yukarı Çık
düzensizlik

başı yok konusu yok bu paralar çok zor görür sahibini
06 Ekim 2010 12:28 | Yukarı Çık
36560194

KEY ÖDEMELERİ
05 Ekim 2010 19:05 | Yukarı Çık
EKSİK KEY ALDIM

01.07.1992-14.12.1994 YILINA KADAR SSK LI VE 14.12.1994-YILINDAN BU YANA DA EMEKLİ SANDIĞINA BAĞLI MEMUR OLARAK ÇALIŞMAKTAYIM BENİMLE AYNI İŞE BAŞLAYAN ARKADAŞLARIM BENDEN FAZLA ALDI.TARAFIMA BİLGİ VERİLEMESİNİ ARZ EDERİM.
05 Ekim 2010 14:50 | Yukarı Çık
key alamadım

key paramı alamadım bu karmaşık işler ne zaman düzelecek ne zeman key paramı alacam soruyorum yetkililere
28 Eylül 2010 07:36 | Yukarı Çık
KEY

BEN DEVLET MEMRURU OLARAK 01.01.1997 - 31.12.1995 YILLARI ARASINDA TAM OLARAK ÇALIŞTIM.ÇALIŞTIĞIM KURUMLARA MÜRACAATLARIMI YAPTIM.1.VE 2.KEY ÖDEMELERİNDE İSMİM BİLE ÇIKMADI.3.KEY ÖDEMESİNDE İSE EKSİK ÇIKTI ŞİMDİ NE YAPACAĞIMI BİLMİYORUM.BİLEN VARSA YARDIMLARINI BEKLİYORUM.SÜLEYMAN ÇALIŞKAN/BURSA
21 Eylül 2010 11:36 | Yukarı Çık
key ödemeleri

sayın yetkililer,ben 1987 de başlayıp tekel camiyasında hiç eksiksiz çalışmama göre ben 700 lira aldım benimle aynı çalışan arkadaşlar 1300 lira aldı ilgilenmeniz ümidiylen.Latif Özkan Tekirdağ
13 Eylül 2010 15:28 | Yukarı Çık
key ödemeleri

sayın yetkililer,Ben 1997 de emekli olmuş bir polis memuruyum.SGK dan 3 gün 5 gün toplayarak emekli veya çalışan keyini hemen hemen tam alırken,bila istisnasız çalışan polis olarak benim keyim nerede. bir KÜSÜR kARS ÇALIŞMAMA 213 LİRA düşerken,nasıl oluyorda Sekiz yıllık İstanbul çalşmama 25 Lira düşüyor.B u kıstası bana açıklayacak bir yetkili söylesin.ben vazgeçecem.Gerekli üst mercilertede gwerekli müracaatımı yaptım.İlgilenmeniz ümidiyle.Ahmet KARATAOP.ELAZIĞ.26563.
13 Eylül 2010 13:06 | Yukarı Çık
key

hersene verıyonuz bıse goremedıkbe mılletın kanını emdınız
13 Eylül 2010 12:14 | Yukarı Çık
436810

memur olarak emekli oldum key parası hiç almadım
12 Eylül 2010 22:06 | Yukarı Çık
1046372

key
12 Eylül 2010 20:56 | Yukarı Çık
key ödemesi için t.c kimlik n0su sorgulama

2971013
12 Eylül 2010 20:16 | Yukarı Çık
key ödemeleri

fatma atıcı33268
12 Eylül 2010 19:10 | Yukarı Çık
key sorgulama

devlet memurlarından key kesintisi kesilmedimi !bana key ödemesi çıkmaya bilir anlamış degilim?????????
05 Eylül 2010 17:17 | Yukarı Çık
171295

ahmet sarğın
05 Eylül 2010 13:37 | Yukarı Çık
key sorgula

111620
05 Eylül 2010 13:23 | Yukarı Çık
Key

Key sen ne şey misin bir türlü alamadık seni
30 Agustos 2010 17:13 | Yukarı Çık
Hak etmeyene bile key var ama edenler bir türlü al.

1982 yılında emekli olmuş birine key parası ödeniyor ama ben hak ettiğim halde paramı alamıyorum. Bu hükümetin yetkilileri nasıl bir hesaplama yapıp bu paraları ödüyor merak ediyorum.
18 Agustos 2010 11:15 | Yukarı Çık
krumun yatırmadığu key ödemesi

yatırmıyan kurumun cezasın çalışan çekiyor yatırmıyanda devletin boşluğunu kullanıp çiflik ağsıgibi parası artaçak iştaha gelip öylevereçek böyle devletkurumu olurmu oluyor hesap soran olmazsa
17 Agustos 2010 10:55 | Yukarı Çık
Hakyemenin bedeli

Bu nasıl mantık ki ben 20'nci hizmet yılımı dolduruyorum ilk başladığım yerde yani bana çıkmıyor,bu millet ya kör,yada bakar kör,anlamadım vallahi ne iştir.
17 Agustos 2010 10:00 | Yukarı Çık
muzdaripler

bende key parasını alamadım. bir ay sigarayı bırakalım key parası çıkar değilmi müzdarip keyci dostlar.
16 Agustos 2010 19:26 | Yukarı Çık
iyiki varsın akp

öncekiler olsaydı bu keyleri cebellezi yaparlardı yada aile fotorafındaki lere peşkeş çekilirdi verdimse ben verdim derler.
16 Agustos 2010 19:14 | Yukarı Çık
key ödemeleriğ

benim 4 yılık çalışmışlım var ve bir lira dahi alamadım böyle garibanın hakını yiyen devletmi olur olmaz osun boyle iktidar ne yaptıki kendi cebini doldurmaktan başka 3-5 kuruş fakir fukaranın cebine saldırmaktan başka hangi hakımızı tam aldık 5 verdiyse 1500 aldı bumu hükümet yazıklar olsun böyle hükümete yuhhhhhh başka birşey deiğil.
15 Agustos 2010 16:15 | Yukarı Çık
key hakkında

bu hükümetden allah razı olsun.ben 58 yşımdayım neler gördüm neler.içiyi sömürmek için uğrştılar.bu hükümet sayesinde adm olduğumuzu hatırladık.allah razı olsun.
14 Agustos 2010 16:37 | Yukarı Çık